Russia Today в Німеччині оштрафували на 25 тисяч євро. Штраф необхідно сплатити до 16 березня

Штраф необхідно сплатити до 16 березня, повторне порушення загрожує ще більшими штрафними санкцями.

Медіарегулятор у Німеччині оштрафував на 25 тисяч євро на Russia Today (RT) за нібито порушення правил мовлення на території ФРН.

Про це повідомили в суботу, 5 березня на сайті медіа-служби Берлін-Бранденбург, яка здійснює регулювання у цій сфері.

У повідомленні зазначили, що німецькомовна програма RT була доступна на різних веб-сайтах у суботу, попри вимогу припинити її ще напередодні.

Вихід програми російських пропагандистів в ефір було заборонено, оскільки в Німеччині RT не має ліцензії на мовлення німецькою мовою.

Штраф має бути виплачено до 16 березня. Якщо RT не призупинить німецькомовну програму, медіарегулятор може стягнути з пропагандистів 40 тисяч євро.